Lieka vis mažiau laiko iki momento, kuomet spalio 3-4 dienomis bus sudėti visi taškai ant „i“ šių metų sezone. Po trijų metų pertraukos Zarasuose bus vainikuotas Lietuvos automobilių ralio čempionatas. Į paskutinį sezono etapą ketina atvykti vienas greičiausių šalies pilotų – Vladas Jurkevičius. 

Praėjusių metų čempionas šį sezoną pradėjo su tikslu apginti titulą. Šiemet jam iššūkį metė po kelerių metų pertraukos pilnu pajėgumu į vietines pirmenybes sugrįžęs Vaidotas Žala. Visgi, Vladui jau pirmajame etape teko pripažinti 2019 ir 2020 m. šalies čempiono pranašumą. Arčiausiai pergalės sportininkas buvo Žemaitijos ralyje, kuomet tik po atkaklios kovos nusileido savo pagrindiniam varžovui. Kiek labiau nenusisekė trečiajame etape – pilotas padarė klaidą ir negrįžtamai išslydo iš trasos. Po šio įvykio, Vladas pakoregavo savo sezono tikslus „Šiemet Vaidas tikrai greitesnis buvo. Tuo pačiu, pernai jau laimėjus čempionatą, šiemet užsidegimo trūko nuo pačios sezono pradžios. Pralaimėjus porą pirmų sezono ralių, nusprendžiau antrą sezono pusę skirti naujos „Rally2“ technikos testavimui, nes laimėti čempionatą buvo tikrai labai sunku“.

Netrukus sportininkas nusprendė trumpam persiversti iš „Škoda“ religijos. Vladas atsivežė mūsų šalyje dar nematytą „Toyota GR Yaris Rally2“ automobilį ir su juo finišavo antras ilgiausiame sezono išbandyme. Visgi, vėliau įvyko atsivertimas, nes atėjo eilė išbandyti naujausią čekų kūrinį „Škoda Fabia RS Rally2“. Visgi, pirmasis pasibandymas nebuvo itin sėkmingas: „Pradėjo išsijunginėti automobilio variklis – be jokių klaidų kompiuteryje. Perkrovus automobilio kompiuterį viskas susitvarkydavo, bet tik keliems kilometrams. Taip ir perkrovinėdami automobilio kompiuterį kas kelis kilometrus grįžome į servisą, tačiau mechanikai nebuvo tikri kas blogai. Įtarimą sukėlė ne iki galo įkištas pagrindinis kompiuterio laidas. Kadangi komanda nebuvo tikra, kur bėda, nusprendėme pasitraukti iš kovos. Rezultatas vis tiek jau buvo sugadintas, čempionato nugalėtojas irgi aiškus, o važiuoti nežinant kada vėl išsijungs variklis irgi nesinorėjo. Nors ir retai, bet paveda ir Škoda“.

Magiškasis Zarasų kraštas nėra svetimas Vladui Jurkevičiui. Būtent čia jis 2021 m. įnirtingai kovojo legendinėse sezono užbaigtuvėse ir buvo labai netoli savo pirmosios absoliučios įskaitos pergalės karjeroje: „ Iš tiesų tai buvau jau užmiršęs tą kovą. Manau nuo to laiko daug patobulėjau ir, jei būtų panaši situacija šiemet, su stresu tvarkyčiausi geriau. Tas paskutinis ruožas, prieš kurį mus su Dominyku Butvilu skyrė 0,1 sekundės dalis, tikrai, išmušė iš vėžių ir neatsilaikiau stresui“.

2024 m. Lietuvos ralio čempionas artėjantį ralį pasitinka pozityviomis mintimis apie laukiančius greičio ruožus ir kelia sau uždavinius: „Manau, kad rytų regionas yra pats tinkamiausias raliams Lietuvoje. Be galo daug skirtingų žvyrinių kelių, tiek plačių greitų, tiek susuktų lėtų – tikrai organizatoriai turi iš ko rinktis. O varžybose bandysiu geriau pajausti tą pačią „Škoda“. Prieš Elektrėnus turėjome tik vieną, gan chaotišką, testų dieną, tai duosime Zarasuose jai antrą šansą“.

Likus finaliniam sezono etapui, Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas rikiuojasi 4-oje bendros rikiuotės vietoje. Pritaikius „Rally Aukštaitija“ bus galima iškovoti padidintos vertės taškus su 1,2 koeficientu. Visgi, susiklosčius palankioms aplinkybėms, ekipažas vis dar turi galimybių pakilti iki antrosios vietos metinėje suvestinėje.

Po keturių metų pertraukos sugrįžtantis „Rally Aukštaitija“, vainikuos ne vieną, o net keturis čempionatus. Čia naujieji čempionai paaiškės ir Lietuvos Extreme ralio čempionate (LXRČ), Baltijos šalių ralio čempionate (BSRČ) bei „Lithuanian Rally4 Trophy“ įskaitoje, kurioje jaunieji ralio talentai visą šį sezoną kovoja dėl istorinio prizo – 80 tūkstančių eurų stipendijos, skirtos startui kitų metų Europos pirmenybėse.