Jau mažiau nei už savaitės Zarasai priims greičiausius Lietuvos ralio meistrai. Artėjantį savaitgalį jie rinksis į „Rally Aukštaitija“, kuris uždarys lietuviško ralio sezoną po 4 metų pertraukos. Paskutinių metų „atlaiduose“ pasirodys šiemet stabilų tempą ir rezultatus demonstruojantis Giedrius Notkus.
Panevėžietis pradėjo savo 5-ąjį sezoną su „Škoda Fabia R5“ automobiliu bene konkurencingiausioje aplinkoje. Čempionato išvakarėse jis buvo vienas iš aštuonių, apsiginklavęs su „Rally2/R5“ kategorijos technika. Nors ir pastaraisiais sezonais nuo sportininko labiau nusisukdavo fortūna, tačiau šiemet rezultatų kreivė šovė į viršų: „Savo pasirodymą vertinu išties gerai, nes prieš sezoną siekiai buvo kuklesni. Visus metus ėjome stabliai link tokio rezultato, kurį turime dabar. Šiemet turime labai stiprų TOP 8, todėl kiekviename ralyje privalai atiduoti visą save, jeigu nori turėti gerą rezultatą dienos pabaigos. Šiam sezonui pasirinkome taktiką nerodyti viso savo greičio ir važiuoti kiek racionaliau, kas galbūt ir pasiteisino. Tačiau kai reikia – galime ir paspausti“.
Šiemet užsimezgė ypatingai graži kova tarp Giedriaus Notkaus ir Deivido Gezevičius. Ji vyksta ne tik trasoje, bet ir už jos ribų, tačiau tik sarkastiško humoro forma. 2018 m. Lietuvos ralio čempionas džiaugiasi vis didėjančia konkurencija: „Deividas jau nuo antrojo sezono etapo važiuoja mūsų tempu. Su kiekvienu raliu jis yra vis arčiau mūsų. Tikrai nenustebčiau, jeigu šiame ralyje būtume lėtesni. Džiaugiuosi, kad ateina nauja ralio pilotų karta, kuri jau gali mesti iššūkį mums bei su potencialu rodyti dar didesnį tempą“.
Sportininko teigimu, artėjantis „Rally Aukštaitija“ bus itin intriguojantis ir įdomus: „Šis ralis bus ypatingas. jog mūsų laukia bene įdomiausia kova Lietuvos čempionato įskaitoje. Neturėsime Vaidoto Žalos, kuris jau užtikrino šalies čempiono titulą. Tiek ir mes, tiek ir žiūrovai gali tikėtis bekompromisės kovos tarp greičiausių ralio dalyvių. Lemiamas aspektas – Rokas Steponavičius, Giedrius Firantas ar Justas Simaška, pilotai, kuriems čempionato taškai jau nebeturi reikšmės, gali tapti esminiais veiksniais, nulemiančiais, kaip atrodys galutinė čempionato rikiuotė“.
Pagrindiniame šalies čempionate Giedrius Notkus šiuo metu rikiuojasi tarp trijų greičiausių. Visgi, jo laukia nemenkas iššūkis Aukštaitijos regione: „Pirmiausia, norime neišbarstyti sukauptų taškų ir išlaikyti esamas pozicijas čempionate. Šiuo metu žengiame čempionate antri. Tačiau kai turime tokią aršią konkurenciją, galime būti ir išstumti. Visgi, į Aukštaitiją atvažiuojame su ambicija pakovoti su greičiausiais bei padovanoti vaizdų žiūrovams, fanams bei partneriams“.
Taip pat, patyręs pilotas dalinasi savo prisiminimais ir įžvalgomis apie Zarasų regiono kelius: „Atrodo, kad esame šiomis trasomis važiavę ne vieną sykį ir viskas su jomis kaip ir aišku. Visgi, jos yra, išties, klastingos ir neleidžia atsipalaiduoti iki pat paskutinio metro. Taip pat, šis kraštas visuomet garsėjo savo kreivais tramplynais. O ir pati danga specifinė – kartais turime išties kietą paviršių, kartais ir minkštą, per kurį važiuojant reikia pasaugoti techniką“.
Po keturių metų pertraukos sugrįžtantis „Rally Aukštaitija“, vainikuos ne vieną, o net keturis čempionatus. Čia naujieji čempionai paaiškės ir Lietuvos Extreme ralio čempionate (LXRČ), Baltijos šalių ralio čempionate (BSRČ) bei „Lithuanian Rally4 Trophy“ įskaitoje, kurioje jaunieji ralio talentai visą šį sezoną kovoja dėl istorinio prizo – 80 tūkstančių eurų stipendijos, skirtos startui kitų metų Europos pirmenybėse.