Likus vos keletai dienų iki „Winter Rally Aukštaitija“ varžybų starto, paaiškėjo galutinis dalyvių skaičius, kuris siekia net 57 ekipažus. Prie jų prisijungs 5 saugos funkciją atliekantys automobiliai. Šiek tiek mažiau nei pusę sąrašo užima Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato dalyviai, kuriems tai bus pirmasis šio sezono įskaitinis etapas. Visgi didžioji sąrašo dalis – svečiai, kovosiantys bendroje „Winter Rally Aukštaitija“ įskaitoje.
Lenktynes iš pirmosios pozicijos pradės praeitų metų Lietuvos ralio sprinto čempionas – Benas Šimkus su Vaidu Pauliku. Tiesa, ekipažas startuos naujesniu ir greitesniu „Mitsubishi Lancer Evolution IX“ automobiliu. Iš kart už jų, populiariausi Lietuvoje ralio automobiliai – BMW. Su bavariška technika antru, trečiu bei ketvirtu numeriu startuos Darius Sukackas, Remigijus Vaitasius bei Donatas Ožiūnas. Žiūrovai greičio ruožuose galės išgirsti ir unikalų Subaru garsą, kuriuo džiugins Mindaugas Grikienis bei Arūnas Černius. Jie startuos šeštu bei septintu numeriu. Labai smagu, kad Lietuvos ralio piramidės principas veikia ir sprinto čempionatą papildo dalyviai iš mini ralio pirmenybių. Laipteliu aukščiau važiuos Liudas Šimkus su „Subaru Impreza“ bei Tadas Gombrevičius su „Mitsubishi Lancer Evolution VI“. Dar du Subaru automobiliai atvažiuoja iš kaimyninės Latvijos.
Iš karto po LARSČ dalyvių startuos „Winter Rally Aukštaitija“ svečiai, kurie įprastai kovoja dėl pergalės bendroje ralio įskaitoje. Pirmu numeriu po sprinto dalyvių pajudės praeitais metais greičiausiai važiavęs ir Zarasuose nugalėjęs – Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas su „Škoda Fabia R5“ automobiliu. Panevėžiečių ekipažui konkurenciją sudarys garsūs svečiai iš Estijos – Egon Kaur su Allan Birjukov, kurie pasirodys su Lietuvoje „MV Sport“ pagamintu „Hyundai i20 VRT“ automobiliu. Pastarasis praeitą savaitgalį per plauką netapo etapo Latvijoje nugalėtoju. Į kovą dėl pergalės pretenduoja į tarptautinę techniką persėdęs Roko Steponavičiaus bei Dovydo Ketvirčio ekipažas, kurie įsigijo „Škoda Fabia R5“ automobilį. Naujienų yra ir daugiau – seną „Mitsubishi“ į beveik naują „VW Polo N5“ iškeitė ir Giedrius Firantas su Matu Valiuliu. Jiems tai bus debiutas su šia modernesne technika. Po metų pertraukos į ralio automobilio šturmano sėdynę grįžta Žilvinas Sakalauskas. Jis stenogramą skaitys Ramūnui Čapkauskui, kuris savo ruožtu irgi lietuviškais produktais nemenkai atsinaujino savo „Mitsubishi Lancer Evolution IX“ automobilį. Į ralio trasas sugrįžta garsiausias Lietuvos ūkininkas – Petras Šiaučiūnas, sėdėsiantis už „Suzuki Swift R4“ vairo. Du N5 klasės automobilius vairuos svečiai iš Lenkijos bei Estijos. Mikolaj Kempa pasiskolino iš Vilmanto Padegimo „Renault Clio N5“, o tuo tarpu Jaak Tammeka išbandys Dariui Biesevičiui priklausantį „Ford Fiesta N5“ automobilį. Dar vienas itin įdomus ekipažas, Latvijos ralio legenda – Ivars Vasaraudzis, kuriam stenogramą skaitys Jānis Krastiņš. Šiam itin retam pasivažinėjimui latviai išsinuomavo Lietuvoje ne kartą matytą latvio Ilja Zakmans „Mitsubishi Lancer Evolution X“ automobilį.
Penktadienį kai kurių dalyvių laukia testinis greičio ruožas, kuris vyks tiek dieną, tiek naktį, tam kad būtų geriausiai pasiruošta ateinančiomis varžyboms. Visus administracinius bei techninius formalumus susitvarkę ekipažai šeštadienį po pietų pradės varžybas, kurios truks iki vėlumos. Dalyvių laukia 55 kilometrai greičio ruožų, o bendra ralio distancija siekia 146km.