Savaitgalį Zarasų regione buvo vainikuotas šių metų Lietuvos ralio sezonas. Čia vyko net 4 ralio čempionatų finalinės kovos. Dvi dienas trukusios intensyvios kovos baigėsi pasaulinio lygio piloto pergale. Absoliučiais „Rally Aukštaitija 2025“ nugalėtojais tapo Martinšo Sesko ir Renarso Francio ekipažas, pilotavę „SRT Proto“. Latvių ekipažas nuo pat pradžių išlaikė lyderių poziciją ir po 13 greičio ruožų išbandymo finišavo turėdami 36 sekundžių atotrūkį.
Itin įdomi kova mezgėsi dėl antrojo podiumo laiptelio. Į ją pretendavo net trys ekipažai. Po įnirtingų batalijų triumfavo Roko Steponavičiaus ir Dovydo Ketvirčio duetas. Ekipažui tai buvo antrosios varžybos su „Škoda Fabia Rally2 evo“ automobiliu. Bendrosios ralio įskaitos podiumą užbaigė praėjusių metų Lietuvos ralio čempionai – Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas. Kiek nepasisekė ilgą laiką greičiausiai tarp lietuvių važiavusiems Deividui Gezevičiui su Evaldu Kvederiu. Ekipažas susidūrė su „Ford Fiesta N5“ techninėmis problemomis ir vėlavo atsižymėti į vieną iš laiko kontrolės punktų. Jiems tai kainavo 10 sekundžių, kurios buvo lemiamos – sportininkai liko už podiumo ir ribų.

Po „Rally Aukštaitija“ batalijų tapo aiški situacija ir Lietuvos ralio čempionate. Dar prieš ralį Vaidotas Žala jau spėjo užsitikrinti šalies čempiono titulą. Visgi, viso ralio metu sprendėsi likimas dėl likusių prizinių vietų. Po finišo paaiškėjo, kad antri čempionate liko šį kartą konservatyvią taktiką pasirinkę Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu. Paskutinį podiumo laiptelį šalies pirmenybėse užėmė Deividas Gezevičius su Evaldu Kvederiu.
Aštrios kovos vyko ir tarp lenktynininkų, kurie pilotuoja viena ašimi varomą techniką. Čia vyko itin atkaklios batalijos tarp dviejų jaunųjų ralio talentų – Marko Buteikio ir Irmanto Buivydo. Taip pat, šie jaunosios kartos atstovai varžosi ir „Lithuanian Rally4 Trophy“ čempionate dėl prizo, kurio dar nėra buvę šalies istorijoje. Čia etapo pergale džiaugėsi Irmantas kartu su jam šturmanavusiu broliu Edvinu. Visgi, įspūdingą 80 tūkstančių eurų stipendiją, skirtą dalyvavimui kitų metų Europos čempionate, užsitikrino 19-metis Markas Buteikis. Treti – užtikrintai tikslo link važiavę Kajus ir Maja Samsonai, pilotavę raudoną „BMW E46“.

Būtent pastarasis ekipažas triumfavo metinėje čempionato įskaitoje tarp dvejais ratais varomų automobilių. Matematika lėmė, kad antrą vietą šalies pirmenybėse iškovojo Irmantas ir Edvinas Buivydas. Paskutinė podiumo vieta atiteko Markui Buteikiui, kuriam visą sezoną talkino Titas Čapkauskas.

Taip pat, Aukštaitijos apylinkėse varžėsi ir „Extreme“ čempionato dalyviai. Čia intrigų, taip pat, netrūko. Dar pirmąją lenktynių dieną iš lenktynių buvo eliminuotas Vaidotas Paškevičius už pašalinę pagalbą. Visgi, ralio reido disciplinai skirtą techniką greičiausiai į finišą atvežė latvių ekipažas – Gatis Ritenieks ir Ivo Pūkis. Jie 5 sekundėmis buvo greitesni už daugkartinio Dakaro ralio dalyvio Arūno Lekavičiaus ir jam talkinusio Kastyčio Švedo tandemą. Trečioje vietoje liko Aurimas Lekavičius su Šarūnu Visocku.