Jau kitą savaitgalį bus išsiaiškinti likę nežinomieji šių metų Lietuvos ralio sezone. Po 4 metų pertraukos „Rally Aukštaitija“ priims greičiausius Lietuvos ralio meistrus. Šiemet stiprią pažangą padaręs Deividas Gezevičius šiuo metu rikiuojasi trečioje čempionato vietoje. Finalinis etapas ukmergiškiui bus itin svarbus – Zarasuose bus galima iškovoti net 1,2 karto daugiau taškų negu įprastai.

Deivido Gezevičiaus kelias iki Lietuvos ralio viršūnės buvo ilgas ir nelengvas. Dar vaikystėje pradėjęs sekti tėčio Rimanto pėdomis, jaunuolis pradėįo savo ilgalaikę kelionę dienomis ir naktimis treniruodamasis simuliatoriuje, už kompiuterio ekrano. Netrukus Deividas sėdo į tikrą sportinį automobilį. Apšilęs kroso disciplinoje, 2013 metais pasuko į ralį. Ilgą laiką ukmergiškis buvo ištikimas įvairiems „Opel“ markės modeliams. Galiausiai, po 6 metų sportininkas persėdo į „Hondą“ ir 2020 m. triumfavo čempionate tarp dvejais ratais varomų automobilių. Gimus ‚N5“ klasės idėjai Lietuvoje, pilotas ryžosi dėti dar vieną tvirtą žingsnį – persėsti į visais ratais varomą galingą „Ford Fiesta N5“. Visgi, šis žingsnis turėjo savo kainą – ne vieną sezoną Deividas praleido kovodamas su įvairiomis automobilio didesnėmis ar mažesnėmis ligomis.

Visgi, šiųmetiniai rezultatai byloja visai kas kitą – ukmergiškis kartu su savo šturmanu Evaldu Kvederiu šiemet demonstravo itin stabilų TOP 5 tempą: „Šiemet savo pasirodymą vertinu teigiamai – gal net geriau, nei buvo galima tikėtis. Pagaliau automobilis važiuoja be kaprizų, kas labiausiai džiugina, todėl galiu koncentruotis į patį važiavimą ir sekundžių paieškas. Labiausiai prie to prisidėjo išspręsti techniniai reikalai su automobiliu bei bendras komandos darbas – kai visi žino savo pareigas ir darbus, man mažiau galvos skausmo. Aišku, negaliu nepaminėti, kad prie šiandieninio greičio smarkiai prisidėjo ir „Samsonas Motorsport“ kolektyvas. Kartu žengėme dar vieną žingsnį tobulindami amortizatorius. Didesnis komfortas viduje leidžia jaustis dar geriau, todėl galime šokinėti drąsiau ir dovanoti gražius vaizdus žiūrovams“.

Artėjantis „Rally Aukštaitija“ pasiūlys įspūdingus greičio ruožus, kurie visąlaik sulaukia pagyrų iš greičiausių Lietuvos ralio meistrų. D. Gezevičius – ne išimtis: „Šios trasos bus tarsi vyšnia ant torto. Zarasų regionas yra būtent tas, kuriame galima pamatyti visko – nuo šokamų tramplinų, greitų ir iki techniškų atkarpų“.

Paklaustas apie paskutinio šių metų „pasispardymo“ tikslus, sportininkas nevyniojo žodžių į vatą „Noriu pasiimti viską, ką galima paimti. Kai turi tokį stiprų palaikymą iš šeimos, komandos ir fanų – privalai mesti iššūkį greičiausiems“.

Po keturių metų pertraukos sugrįžtantis „Rally Aukštaitija“, vainikuos ne vieną, o net keturis čempionatus. Čia naujieji čempionai paaiškės ir Lietuvos Extreme ralio čempionate (LXRČ), Baltijos šalių ralio čempionate (BSRČ) bei „Lithuanian Rally4 Trophy“ įskaitoje, kurioje jaunieji ralio talentai visą šį sezoną kovoja dėl istorinio prizo – 80 tūkstančių eurų stipendijos, skirtos startui kitų metų Europos pirmenybėse.